Tuesday, January 6, 2009

Dialoogi kirjutamine

Kahe vastasmeeskonna jalgpalluri vahel pärast matši.

Meelis:Teil tuli päris hästi välja või mis?
Andres: Noh jah enamvähem.Teil läks ka päris hästi.
Andres:Õnnitlen sind võitmise puhul!
Meelis:Aitäh!
Andres:Mis sa nüüd teed?
Meelis: No ma kavatsen veel ujuma minna.
Andres:Ahah, olgu siis
(Tee peal)

Andres: Kaua sa juba jalgpalli mängid?
Andres: Hmm umebes 2aastat olen mänginud. Aga sina?
Meelis: Juba viies aasta läheb.
Andres: Oled sa karikaid ka saanud?
Meelis: Ikka olen. Mul on 3 karikat.
Andres
: Vau hea seegi. Mul on kodus viis karikat.
Meelis: Olgu siis nägemiseni homme näeme jalka trennis.
Andres: Nägemiseni!
(Järgmine päev trennis)

Meelis: Tere!
Andres: Tere jälle.
Meelis: Kas sa tuled 1mängu või teise?
Andres:Ikka teise näeme siis peale trenni.
Meelis:Okei.
(Peale trenni)

Andres: Kuidas läks siis?
Meelis: Hästi läks.Sul?
Andres:Sama siin. Mida sa nüüd teha kavatsed?
Meelis: Ma ei tea. Sina?
Andreas: Läheks sööma kuhugile?
Meelis:Okei lähme siis Hiina restorani.
Andres: Okei
(Peale söömist)

Meelis:Nägudeni siis!
Andres:Nägudeni!

No comments: