Tuesday, September 9, 2008

Minu suvi!


Juunis käisin ma Soomes reisil. Läksin sinna oma vanematega.Ema, isa ja õega.
Me olime seal ühe päeva. Hommikul läksime sadamasse ja ostsime piletid.Sinna sõistime SuperSeaCatiga. Kui kohale jõudsime läksime metrooga kesklinna. Läksime Soome ainult shoppama. Käisime igas poes H&M, Alexi 13 jne...
Juulis käsisn klassiõe Kristini vanaema juures Viljandis, Ramsil. Olime seal teisipäevast-laupäevani. Kõige lahedam päev oli reede.Ta vanaema läks reede vara hommikul tööle ja tuli alles laupäeva hommikul. Meil oli nii vahva kahekesi olla. Nagu oma korteris. Me mängisime toas veesõda ja vaatasime telekat. Vahepeal tuli meile külla alt korruselt naaber Diana. Me käisime poes ostsime muffineid,kondenspiima ja küünlaid. Kuna mul oli eelmine nädal sünnipäev tehti mulle kooke. Laupäeval tulid Kristini vanaemad ja läksime Kristini vanaeama juurest tema vanaisa juurde. Ta elab seal lähedal. Pühapäeval läksime Tallinnasse Kristini juurde ja jäin sinna ka üheks ööks. 
Augustis käisime pulmas.Need olid mu ema sõbranna pulmad, mis toimusid Sausti mõisas, väga ilus oli, mulle meeldis. Vähemalt üle 56 inimese oli kutsutud pulma. See oligi minu mõnus suvi. Aidaa!

1 comment:

Inga ajaveeb said...

Paranda vead:
- punkti, koma järel alati tühik;
- sõistime;
- shoppama;
- lahe, telekat, aidaa = kõnekeel;
- sissejuhatus, kokkuvõte puuduvad!